Personalizacja edukacji

Pierwszym warunkiem przyjęcia PERSONALNEJ EDUKACJI jako paradygmatu systemu powszechpersona_edu_02nej oświaty w Polsce, jest mentalne przyjęcie przez polityków odpowiedzialnych za polityki społeczne, odpowiedzialności rodziny za rozwój człowieka. Piszę o perspektywie całościowego rozwoju, nie tylko w okresie dziecięcego i młodzieńczego dojrzewania, bowiem dynamika społeczeństwa sieci wiedzy zobowiązuje nas obecnie do traktowania edukacji jako głównego czynnika rozwoju przez całe życie.

A zatem rodzina, dom odpowiadać powinien za programowanie edukacji, jako bazy do dobra z pracy. Z każdej pracy i tej wykonywanej z zamiarem zarobkowym i tej wykonywanej z zamiarem bezpośredniego dostarczenia dobra. Pracy solidarnej.

Oczywiście domową edukację czeka teraz  wypracowanie nowoczesnych metody, narzędzi, modeli dostarczania usług do każdego domu. Tym zajmować się będziemy w programie Edukacja dla rozwoju poprzez Bramę Kresów w Jarosławiu po  14 października 2015 roku …

AM. 15.9.2015

Dodaj komentarz